FAQ

Info centar - Moj-eRačun

  • Moj-eRačun

  • Što je eRačun?

    eRačun je digitalni dokument, pravno identičan papirnatom računu i potpisan digitalni certifikatom te vremenskim žigom. Svaki eRačun poslan putem servisa Moj-eRačun ima status preporučene pošiljke, jer imate uvid u točno vrijeme kada je poslani eRačun preuzet od strane primatelja.

  • Kako poslati eRačun?

    eRačun možete poslati direktno iz svog računovodstvenog programa/ERP softvera, u slučaju kada je isti povezan s servisom Moj-eRačun, ili, ako ne koristite računovodstveni program s poveznicom na servis Moj-eRačun, e-račun šaljite putem besplatne web aplikacije Kreiraj Moj-eRačun

    U aplikaciju se prijavljujete pomoću KORISNIČKOG ID-a i LOZINKE koje ste zaprimili po završetku registracije.

  • Koja je cijena slanja eRačuna?

    Cijena usluge ovisi isključivo o obujmu poslovanja i količini poslanih računa. Pošaljite upit za ponudu kreiranu prema vašim potrebama. Zatražite ponudu

  • Jesmo li obvezni slati eRačune?

    Od 1.7.2019. svi javni i sektorski naručitelji obavezni su slati i zaprimati sve račune u elektroničkom obliku. Ukoliko ste javni ili sektorski naručitelj ili surađujete s tijelima koja spadaju u te dvije skupine tada ste obavezni koristiti eRačun.

  • Što je eRačun mreža?

    Moj-eRačun mreža sastoji se od 240+ partnera koji su međusobno povezani za slanje eRačuna i omogućava da svoje eRačune i eDokumente šaljete iz više od 240 različitih računovodstvenih programa naših partnera te je povezana s FINA e-Račun servisom za državu.

  • Kojim zakonima podliježe eRačun?

    Svaki eRačun poslan putem servisa Moj-eRačun je certificiran aplikativnim certifikatom i vremenskim žigom, čime je usklađen sa Zakonom o elektroničkoj ispravi, Zakonom o elektroničkom potpisu i Zakonom o PDV-u (NN 79/13).

  • Što znače statusi e-Računa?

    • U pripremi - Račun je upravo u izradi ili čeka na obradu Servisa Moj-eRačun (certificiranje, potpisivanje itd). Računi u ovom statusu prosječno ostaju nekoliko sekundi, no u vrijeme ekstremno velikog prometa mogu ostati u statusu “U pripremi” i više sati.
    • Poslano - Račun je uspješno obrađen i e-mail obavijest o primitku računa poslana je primatelju. Račun čeka na preuzimanje.
    • Potpisano - Račun je obrađen od strane MeR i čeka na slanje u sustav drugog informacijskog posrednika. Računi u ovom statusu u prosjeku ostaju nekoliko sekundi, no prijenos može potrajati i do 24 sata u ekstremnim situacijama.
    • Dostavljeno - Račun je uspješno zaprimljen i preuzet od strane primatelja. Ukoliko primatelj koristi usluge drugog informacijskog posrednika, status dostavljen podrazumijeva da je račun zaprimljen u sustav drugog posrednika i da je proslijeđen primatelju. Dodatne informacije prenosit će se kroz Procesne statuse (više o procesnim statusima niže).
    • Neuspjelo (crvena boja) - Ukoliko se radi o računu koji mora proći validaciju Centralne platforme, status neuspjelo znači da ju nije prošao; ako se radi o razmjeni računa među dva Moj-eRačun korisnika koji nisu obveznici JN, status neuspjelo znači da račun nije preuzet unutar 5-10 radnih dana.
    • Neuspjelo (siva boja) - Račun je poslan, no nije ga bilo moguće obraditi i proslijediti primatelju (neispravan XML, greška pri certificiranju i sl.) - ovakve računa preporučamo ponovo poslati, a ako i pri ponovljenom slanju ne budu obrađeni, potrebno je detaljnije provjeriti XML.
    • Ispisan - Račun je opozvan od strane pošiljatelja i time više nije dostupan za preuzimanje primatelju. Račune za obveznike javne nabave standardno nije moguće opozvati jer se transfer na Centralnu platformu vrši unutar nekoliko sekundi.
  • Što znače statusi: "Neuspjelo" i "Potpisano"?

    Ovi statusi indiciraju problem kod dostave eDokumenata.

    Najčešće pogreške koje možete provjeriti i sami a detalje pročitajte na našem blogu 

    1) Račun pod tim brojem već postoji u pretincu primatelja

    2) Ne postoji pretinac za naručitelja

    3) Račun nije izdan na ispravnu poslovnu jedinicu

    4) Format ili broj privitaka nije podržan

    UKOLIKO SE PRVE 4. TOČKE NE ODNOSE NA VAŠ eRAČUN TE JE SVE ISPRAVNO POPUNJENO I POSLANO OBRATITE SE ODRŽAVATELJU VAŠEG ERP RJEŠENJA DA PROVJERI TOČKE 5 I 6.

    5) Oznaka porezne kategorije nije u skladu s propisanim ili postoje matematičke pogreške u rekapitulaciji poreza

    6) Kodne oznake (npr. mjernih jedinica) nisu u skladu s propisanima

    UKOLIKO PROBLEM NE MOŽETE RIJEŠITI U SURADNJI S ODRŽAVATELJEM ERP RJEŠENJA, PROBLEME SA SLANJEM ERAČUNA MOŽETE RIJEŠITI U SURADNJI S NAŠOM TEHNIČKOM PODRŠKOM

    7) Primatelj nije poslovni subjekt ispravnog tipa


    Više o statusima na našem blogu https://info.moj-eracun.hr/blog/moj-eracun/statusi-i-sto-znace

  • Može li održavatelj mog računovodstvenog programa provjeriti greške koje se javljaju na računu?

    Svim našim partnerima (održavateljima ERP-ova) omogućen je pregled logova za njihove korisnike putem linka https://www.moj-eracun.hr/hr/PartnerPanel/ErrorLog .

  • Što je centralna platforma?

    Centralna platforma je mjesto preko kojeg se šalju svi računi prema Zakonu o obaveznom eRačunu u javnoj nabavi. Služi za kontrolu i monitornig Porezne uprave i Ministarstva gospodarstva. Servis Moj-eRačun povezan je s Centralnom platformom.

  • Zašto moram upisivati OIB kod preuzimanja prvog eRačuna?

    Upis OIB-a koristi se kao sigurnosna provjera kako bismo se uvjerili da eRačun stiže na e-mail osobe zadužene za preuzimanje eRačuna za određeni pravni subjekt. Na taj način štitimo primatelje eRačuna od neovlaštenog pristupa i preuzimanja eRačuna koji im nisu namijenjeni.

  • Koje ostale vrste dokumenata mogu slati putem servisa?

    Osim eRačuna putem servisa Moj-eRačun možete slati i ostale eDokumente kao što su eOtpremnica, eNarudžbenica, eOdobrenje, ePrimka, eOdgovor, eTerećenje, eOpomena i eIOS.
    Ukoliko imate pitanja o određenom tipu dokumenta, stojimo Vam na raspolaganju.

  • Što je adresar u servisu Moj-eRačun?

    U adresar se upisuju e-mail adrese vaših kupaca prema kojima ćete slati eRačune.  Naša aplikacija i neki ERP-ovi partnera vuku mail adrese iz adresara servisa a ne iz adresara programa.

  • Javlja mi se greška kod slanja eRačuna?

    Molimo Vas da nam putem web forme dostavite podatke o kupcu prema kojima ste htjeli poslati račun jer postoji mogućnost da podaci o kupcu nisu upisani u bazu servisa Moj-eRačun.

  • Što je eOdgovor?

    eOdgovor je dokument koji šalje primatelj eOdobrenja. To je dokument koji potvrđuje primitak eOdobrenja i odobrava primatelja na napisani iznos. Kako preuzeti eOdobrenje i poslati eOdgovor saznajte na blogu.

  • Mogu li poslati više puta isti broj računa?

    Naš sustav dozvoljava slanje istog broja računa više puta ali ako je primatelj FINA korisnik onda zbog transparentnosti poslovanja jedan broj može biti dostavljen samo jednom.

  • Poslali smo upit za ponudu no istu nismo zaprimili. Što napraviti?

    1. Provjerite je li ponuda možda otišla u spam.
    2. Ukoliko i dalje ne možete pronaći ponudu na svom e-mailu zatražite novu ponudu na sljedećem linku https://www.moj-eracun.hr/cms/zatrazi-ponudu/
    3. Molimo obratite pažnju jeste li dobro unijeli svoju e-mail adresu i mjesečni broj računa koji šaljete prema pravnim osobama (upišite samo broj bez slova i znakova)
  • Zaprimili smo ponudu i prijedlog ugovora putem maila, koji su daljnji koraci?

    • Nakon što ste zaprimili ponudu i ugovor zaprimit ćete automatski e-mail koji će Vas uputiti u daljnji proces registracije. U slučaju nezaprimanja e-maila dovršite proces registracije putem sljedeće poveznice 
    • Potrebno je uploadati sljedeće dokumente putem sljedećeg linka
      1. potpisani ugovor (sken sve 4 stranice)
      2. izjavu popunjenu i potpisanu
      3. sken osobne iskaznice
      4. izvadak iz sudskog registra
      5. excel tablicu s OIB-ovima primatelja računa

    U slučaju da imate poteškoća prilikom uploada dokumentacije, istu nam možete proslijediti na e-mail adresu aktivacije@moj-eracun.hr te obvezno upišite ime tvrtke i OIB u naslov e-maila.

  • Što nakon završetka procesa registracije?

    Nakon završenog procesa registracije na servis i uploada potrebnih dokumenata, čim provjerimo jesu li svi dokumenti koje ste poslali ispravni zaprimit ćete e-mail koji sadrži Vaš KORISNIČKI ID i LOZINKU. Zaprimljene korisničke podatke upisujete: 1. U svoj računovodstveni program ukoliko je isti integriran sa servisom Moj-eRačun (ukoliko ne znate gdje upisati podatke molimo kontaktirajte svog održavatelja računovodstvenog programa) 2. Ukoliko nemate računovodstveni program KORISNIČKI ID i LOZINKU koristite za prijavu u aplikaciju za slanje računa koja je dostupna na linku https://kreiraj.moj-eracun.hr/ 3. Na prijavi u portal www.moj-eracun.hr gdje možete vršiti pregled poslanih i primljenih dokumenata te vršiti promjene po korisničkom računu ako ste administrator.

  • Račune radimo ručno u Word-u/Excel-u, kako možemo slati eRačune?

    Svoje e-račune možete slati putem web aplikacije Kreiraj a svoje dokumente ako želite priložiti kao vizualizaciju računa.

  • Slanje e-Račun prema korisnicima drugim informacijskim posrednicima?

    Servis Moj-eRačun je upravitelj najveće e-račun mreže te je povezan sa svim ozbiljnim i provjerenim informacijskim posrednicima. Za sada su to: FINA, Omnizon (Redok) i mStart. Korisnik koji šalje eRačun putem servisa Moj-eRačun neće vidjeti razliku prilikom slanja eRačuna primatelju koji koristi usluge nekog drugog informacijskog posrednika.

  • Može li korisnik servisa Moj-eRačun poslati eRačun javnom ili sektorskom naručitelju?

    Naravno da može. Budući da je servis Moj-eRačun napravio interkonekciju s FINA sustavom za slanje i zaprimanje eRačuna, svi eRačuni koji su upućeni prema javnim/sektorskim naručiteljima bit će proslijeđeni u FINA sustav u odgovarajuće pretince.

  • Kako dodati novog partnera za razmjenu eRačuna?

    Na tri načina:

    1. Ako nemate e-mail adresu partnera javite se na tehničku podršku s OIB-om subjekta kojem želite poslati eRačun
    2. ako koristite računovodstveni program i imate e-mail adresu partnera kojeg želite uključiti u razmjenu možete normalno fakturirati račun kao i bilo kojem drugom partneru
    3. ako koristite naše aplikacije i imate e-mail adresu partnera postupak je sljedeći- www.moj-eracun.hr -> Prijava -> Tvrtke -> Upravljanje -> Adresar -> Dodaj novog -> Upis OIB-a i e-maila
  • Kako provjeriti poslane i primljene dokumente na servisu Moj-eRačun?

    Prilikom registracije dobili ste korisničke podatke s kojima napravite prijavu na portal Moj-eRačun
    Ako želite vidjeti poslane dokumente odaberite opciju “Dokumenti“ gdje možete birati između primljenih i poslanih dokumenata.

  • Trebam poslati račun na poslovnu jedinicu?

    Mnogi FINA korisnici imaju poslovne jedinice (PJ) na koje se šalju računi. Za slanje na PJ potrebno je upisati šifru poslovne jedinice ako šaljete iz računovodstvenog programa, a ako šaljete iz naše aplikacije Kreiraj treba samo odabrati PJ kroz OIB primatelja. Više na blogu.

  • Na koji mail šaljem FINA korisnicima ako koristim servis Moj-eRačun?

    Svi FINA korisnici na servisu Moj-eRačun imaju zadani email fina@moj-eracun.hr.

  • Što su procesni statusi?

    PROCESNI STATUSI (automatski)

    • Zaprimljen (siva boja) - Dokument je u pretincu primatelja u sustavu informacijskog posrednika.
    • Potvrda zaprimanja (siva boja) - Primatelj je otvorio dokument/preuzeo ga u programsko rješenje.

    Dodatni procesni statusi (odabire ih sam primatelj računa)

    • Odobren (zelena boja) - Primatelj je prihvatio račun i potvrđuje da je račun ispravan
    • Odbijen (crvena boja) - Primatelj je odbio račun te ga osporava iz određenog razloga
  • Što napraviti ako nam je odbijen račun?

    Ako naš korisnik našem korisniku odbije račun dovoljno je ispraviti ga i poslati ponovno. Ako je FINA korisnik odbio račun onda taj broj trebate storinrati kod sebe i slati novi prema kupcu. Nikako nemojte ponavljati isti broj računa prema FINA korisniku jer centralna platforma ne prihvaća duple račune.

  • Kako pretraživati poslane dokumente na servisu (napredna tražilica)?

    Prebacite na poslane dokumente u servisu i kliknite na napredno pretraživanje. Kada se otvore dodatne opcije ako trebate dokumente od prošle godine postavite kreirani do 31.12. tražene godine.

  • Kako se kreiraju novi korisnici u servisu?

    Pristupite servisu s korisničkim podacima i idite na Tvrtke -> Upravljanje. Kliknete na tab "Korisnici" i zelenu tipku "Kreiraj novog". Ako se pri kreiranju javi poruka korisnik postoji, onda upišite mail adresu u prazno polje "Upišite postojeći mail" i kliknite "Dodaj postojećeg".

  • Kako osporiti eRačun?

    Kako biste osporili eRačun trebate ga preuzeti, pregledati te opet otvoriti detalje računa ili obavijest koja Vam je došla na e-mail i tamo će Vam se pokazati opcija osporavanja. Računi koji nisu preuzeti ne mogu se osporiti.

  • Naplaćuje li se izmjena rola (razine prava) u servisu?

    Ne, rola se dodijeljuje na temelju ugovora i podataka koje imamo o korisniku ili na sam zahtjev korisnika zbog potreba tvrtke.

  • Zašto dobivam obavijesti o odbijenim računima na admin mail, a ne na mail na koji zaprimamo obavijesti o računima?

    Obavijesti o odbijenim ili neispravnim izlaznim računima automatski se šalju na onaj mail koji se veže uz administratorske podatke s kojih se šalju računi. Ako je to potrebno izmijeniti, javite nam se za promjenu administratorskih podataka.

  • Kako da promijenim e-mail adresu za već poslani račun?

    Javite se našoj tehničkoj podršci - oni će preusmjeriti Vaš račun ukoliko je primatelj suglasan s time.

  • Koji e-mail moj kupac koristi za zaprimanje?

    E-mail korisnika možete saznati preko tražilice na servisu. (www.moj-eracun.hr -> Prijava -> Tražilica). Na tražilici su dostupni samo javni (opći) mailovi. Ukoliko tamo nema podataka za Vašeg kupca, e-mail možete zatražiti od njih ili se javiti našoj tehničkoj podršci.

  • Gdje mogu vidjeti potvrdu da je e-račun odbijen?

    Status i razlog odbijanja vidi se na portalu www.moj-eracun.hr -> Dokumenti.

  • Zašto račun nije dostavljen/preuzet?

    Dva su moguća razloga – 1) primatelj nije preuzeo dokument na svoje računalo ili 2) račun ima grešku zbog koje ne može biti dostavljen.

  • Zašto sam dobio vaš račun?

    Ako niste naš korisnik, a primili ste račun, razlog je slanje eOdgovora prema korisniku koji Vam je slao eOdobrenje. Izjava o ispravku pretporeza naplaćuje se zbog troška obrade i dostave. Više ne morate  printati dokument, ručno kreirati izjavu i ispravljati pretporez, potpisivati i staviti žig te onda vratiti dokument pošiljatelju odobrenja. Moj-eRačun pojednostavljuje i automatizira proces, a izjavu o ispravku pretporeza šalje kao elektronički potpisan eOdgovor pošiljatelju odobrenja.

  • Poslao sam račun na krivu poslovnicu, što sad?

    Ako ta poslovnica nije prijavljena na FINA registru račun će otići u status neuspjelo - trebate izraditi i poslati račun ponovno i možete koristiti isti broj računa. Ako je poslovnica prijavljena i račun je dostavljen, treba ga poslati ponovo pod novim brojem. Ako je poslano na našeg korisnika dovoljno je da njemu omogućimo preuzimanje računa iz te poslovnice stoga kontaktirajte našu tehničku podršku za pomoć.

  • Kako da se registriram na centralnu platformu?

    Ako je Vaš subjekt obveznik javne nabave, trebate ispuniti obrazac za prijavu i poslati ga u FINA-u. Obrazac je dostupan ovdje: https://www.fina.hr/e-racun-u-javnoj-nabavi -> Zaprimanje i izdavanje -> Zahtjev za registraciju ili izmjenu podataka na servisu eRačun za državu korisnika drugog informacijskog posrednika. Pod točku 2. treba upisati podatke naše tvrtke (Elektronički računi d.o.o., OIB 42889250808, matični broj 04151097). Ako niste obveznik javne nabave, Vaš će subjekt biti automatski registriran za slanje računa prema obveznicima javne nabave. Za zaprimanje računa od FINA-inih korisnika možete se javiti našoj tehničkoj podršci ili direktno u FINA-u na e-racun@fina.hr

  • Gdje mogu vidjeti svoje izlazne i ulazne račune?

    Preko servisa Moj-eRačun – www.moj-eracun.hr -> Prijava -> Dokumenti.

  • Što napraviti ako mi je račun odbijen?

    Takav račun trebate stornirati i slati ispravak pod novim brojem.

  • Kako ispraviti poslani e-račun?

    Poslani eRačuni se ne mogu više mijenjati, ispravak treba ponovno izraditi i poslati kupcu.

  • Zašto se ne mogu prijaviti na servis?

    Razlog može biti nedovoljna prava, neaktivan korisnik ili kriva lozinka. Javite se našoj tehničkoj podršci kako bi ispravili potrebno.

  • Zašto nam obavijesti o računima dolaze na različite e-mail adrese?

    Ako e-mail adresa nije zadana u sustavu, obavijest o računu će doći na e-mail koji je pošiljatelj upisao. Preporučamo otvaranje zasebnog e-maila za primitak obavijesti računima u formatu eracun@imetvrtke.hr i zadavanje tog e-maila za sve obavijesti o ulaznim dokumentima.

  • Kako unijeti tvrtku u adresar?

    Preko portala Moj-eRačun, prijavite se, kliknete na tvrtke -> Upravljanje -> Adresar -> Novi unos.

  • Kako promijeniti mail kupca za zaprimanje računa preko vaše aplikacije?

    Javite se našoj tehničkoj podršci kako bismo provjerili s kupcem žele li promjenu i verificirali e-mail adresu.

  • Kako izmijeniti ime administratora?

    Preko portala Moj-eRačun, prijavite se, kliknete na tvrtke -> Upravljanje -> Osnovni podaci ->Ažuriraj korisnika.

  • Kreiraj

  • Što je Kreiraj?

    Kreiraj je naša online aplikacija za kreiranje i slanje eRačuna, koju pružamo besplatno našim korisnicima koji ne koriste računovodstveni program. Kreiraj aplikacija i video vodič.

  • Kako mogu poslati prilog uz eRačun?

    Priloge uz račun možete poslati iz naše aplikacije Kreiraj ili preko računovodstvenog programa ako im je podržano takvo slanje.

  • Kako poslati eOdobrenje?

    eOdobrenje možete poslati kroz našu aplikaciju Kreiraj ili kroz računovodstveni program (ako podržava tu opciju).

  • Kako da dodam više od 2 decimale kod slanja računa iz kreiraj?

    Prijavite se u aplikaciju Kreiraj i u desnom gornjem kutu kliknite na ime admina -> Personalizacija.

  • Kako poslati storno e-računa iz Kreiraj?

    Storno računa se kreira kao običan račun, no količine trebaju biti negativne i oznaka poslovnog procesa treba biti P9 ili P10 (ovisno o Vašim potrebama i dogovoru s kupcem). Ako trebate poslati eOdobrenje, u desnom kutu promijenite vrstu dokumenta. eOdobrenje se kreira s pozitivnim predznacima.

  • Kako da naknadno pošaljem privitak uz račun?

    Preko portala Moj-eRačun pod detaljima poslanog dokumenta -> Dodaj privitak. Bitno je napomenuti kako to ne vrijedi za korisnike drugih informacijskih posrednika jer za njih prilog treba biti upakiran skupa s računom pri slanju.

  • Moj-DMS

  • Što je DMS?

    DMS je sustav za upravljanje dokumentima (eng. Document Management System). Možete organizirati dokumente, obrađivati, razvrstavati, pretraživati, odobravati, likvidirati te ih potpisivati s naprednim elektroničkim potpisom. Možete također postavljati odobrenja za korisnike, kreirati hodograme za dokumente, te slati dokumente iz DMS-a klijentima ili ih arhivirati u eArhiv.

  • Kako mogu prenijeti podatke u DMS?

    Moj-DMS je integriran u servis Moj-eRačun, znači sve što pošaljete ili zaprimite putem servisa Moj-eRačun možete biti preneseno u DMS.

  • Kako mogu organizirati dokumente unutar DMS-a?

    Dokumente označavate sa podesivim oznakama, prilagođenim vašim potrebama.

  • Što je hodogram?

    Hodogramom unaprijed definirate putanju određenog dokumenta do jednog ili više korisnika vaše tvrtke. Možete također postavljati uvjete, u obliku potpisa, oznaka i sl. koje dokumenti moraju sadržavati prije nego li mogu biti proslijeđeni drugom korisniku ili arhivirani.

  • Moj-eArhiv

  • Što je Moj-eArhiv?

    Moj-eArhiv je sustav za čuvanje i pohranu svih dokumenata u digitalnom obliku (bez obzira je li dokument u izvornom obliku digitalan ili ne).

    • Moj-eArhiv je krajnje odredište vaših eDokumenata
    • Pretraga dokumenata neusporedivo je brža (nekoliko sekundi), dokumenti su bitno sigurniji, a istovremeno štedite papir, eliminirate troškove ispisa ili gubitka dokumenata i prostora za arhiviranje
    • Vaši dokumenti čuvani su u dva podatkovna centra na dvije odvojene geografske lokacije na ukupno 4 servera što vam pruža izuzetno visok stupanj sigurnosti.
    • eRačuni se arhiviraju na razdoblje od 11 godina sukladno zakonskim propisima Republike Hrvatske.
    • Servis Moj-eRačun nositelj je Certifikata informacijske sigurnosti ISO 27 001 što jamči dodatnu sigurnost vaših dokumenata.
    • eRačuni i ostali eDokumenti koje pošaljete putem servisa Moj-eRačun automatski se pohranjuju u Moj-eArhiv.
    • eRačuni su pohranjeni u svom izvornom obliku zajedno s privitcima, aplikativnim certifikatom i vremenskim žigom. Tako arhivirane račune nije potrebno ispisivati i čuvati u papirnatom obliku te je iz tog razloga Moj-eArhiv idealno rješenje za arhiviranje takvih dokumenata.
    • Jednostavan i neposredan on-line pristup dokumentima svim ovlaštenim korisnicima.
  • Koliko dugo se čuvaju dokumenti u eArhivi?

    Prema  zakonskim propisima, svi eDokumenti i privitci pohranjeni su na period od 11 godina a može se dogovoriti i na dulje.

  • Zašto mi treba eArhiva?

    Budući da je svaki financijski dokument potrebno spremiti (arhivirati) u njegovom izvornom obliku, pojavljuje se potreba za strukturiranom elektroničkom arhivom.

  • Jesu li računi poslani preko servisa pohranjeni u eArhivu?

    Svi računi razmijenjeni kroz servis Moj-eRačun se pohranjuju u moj-eArhiv na 11 godina. Računi su također dostupni preko portala do kraja travnja tekuće godine, kada je kraj fiskalne godine. Nakon toga se može do njih preko eArhive.

  • U eArhivi nema dokumenata!?

    Ako u eArhivi nemate dokumenata, razlog je što nisu došli na red za arhiviranje. Naš servis i eArhiva su trenutno na zajedničkim serverima i zbog manjeg opterećenja servisa procedura arhiviranja se pokreće samo preko vikenda. Tada se stigne arhivirati dio dokumenata ali ostali ostanu na čekanju. To se može riješiti ručnim arhiviranjem preko tipke moj-eračun u sučelju eArhive gdje se vide svi dokumenti, dolazni i dolazni.

  • Može li se račun preuzeti više puta?

    Da, svi računi nalaze se na našem servisu i moguće ih je preuzeti u tekućoj godini. Nakon toga uvijek se mogu preuzeti iz eArhive.