Preuzimanje eOdobrenja

22. listopada 2019. - Kategorija: Moj-eRačun

Preuzimanje eOdobrenja

Kako pravilno ispuniti eOdobrenje i poslati eOdgovor.

Ukoliko prvi puta preuzimate eOdobrenje, sustav će Vas upozoriti da kontaktirate tehničku podršku Servisa Moj-eRačun na mail adresu dostava@moj-eracun.hr ili na kontakt telefon 01/ 7777 810.

Ukoliko ste već korisnik Servisa Moj-eRačun,  za prijavu koristite korisničke podatke koje posjedujete za slanje eRačuna. Po potrebi mogu se izdati i novi korisnički podaci.

Primatelj koji nije korisnik servisa Moj-eRačun, nakon pristanka da želi zaprimati odobrenja  na  ovaj način od agenta dobiva korisničke podatke (ukoliko ih već ne posjeduje), te mu se mijenja rola u Servisu  iz Primatelj - rola koja omogućava preuzimanje računa sa servisa, ali ne i slanje  na Pošiljatelj -rola koja dozvoljava slanje dokumenta na servis .

Nakon uspješne prijave, prikazati će Vam se dokument koji trebate ispraviti, elektronički potpisati i poslati eOdgovor.

S lijeve strane ekrana nalazi se forma za kreiranje izjave unutar koje treba popuniti dva tražena polja.

Prvo polje s brojem dokumenta (automatski je popunjeno), nakon kojega trebate upisati iznos pretporeza koji ispravljate te vremensko razdoblje (trebate staviti datum unutar poreznog razdoblja u kojemu će se dokument knjiži).

Kad su traženi podaci uneseni, potrebno je  kliknuti na gumb „Potpiši izjavu i preuzmi eOdobrenje“.

Tada će se pojaviti upozorenje da se slanje eOdogovora naplaćuje. Neki pošiljatelji preuzimaju trošak odgovora na sebe te se ova poruka neće pojavljivati.