v16.11.2020
|
- Bugfix kog preuzimanja poslanog dokumenta odmah nakon slanja
- Bug kod korisnika Konica Minolta i potencijalno još nekih Adactinih korisnika
- Izmjene i dopune eResponse role
- Bugfix s prikazom izbornika “Moji računi”
- Izmjene sadržaja e-mail obavijesti koja se dostavlja korisniku prilikom zaprimanja eOdobrenja
- Omogućavanje slanja e-maila o odbijanju računa ako se odbijanje radi putem API-ja (za primatelje koji su JN)
- Bugfix oko preuzimanja eOdobrenja
16. stu 2020.
|
v2.11.2020
|
- Promjene naslova i sadržaja e-maila za odbijanje računa i promjenu procesnog statusa (HIR)
2. stu 2020.
|
v28.10.20
|
- Bugfix s nemogućnosti čitanja XML datoteke računa prilikom slanja na CP
28. lis 2020.
|
v5.10.20
|
- Dopune vezane za Moj-BI uslugu
5. lis 2020.
|
v28.9.20
|
Izmjene na funkcionalnosti HIR-a:
- U subject e-maila dodan “prefiks” HIR ako se radi o HIR dokumentu,
- Izmjene tijela i naslova mail obavijesti sukladno specifikaciji,
- Izmjene u logici slanja e-mail obavijesti sukladno specifikaciji.
28. ruj 2020.
|
v28.8.20
|
Interkonekcija s informacijskim posrednikom Editel
- slanje i zaprimanje eRačuna
Dodana jedinica mjere LH (radni sati) kod kreiranja vizualizacija dokumenata koji nemaju izvornu vizualizaciju
Potpisivanje PDF vizualizacije eRačuna
Potpisivanje konvertiranog XML-a ako se prilikom preuzimanja radi konverzija
Na popisu Primljenih dokumenata, na korisničkom dijelu, je postavljeno sortiranje dokumenata na način da se na vrhu popisa uvijek nađu dokumenti u statusu 30 (poslano), a onda dalje idu dokumenti poredani po datumu slanja
Kod exporta podataka za ERP partnere je dodan i podatak o OIB-u našeg korisnika
28. kol 2020.
|
v13.7.20
|
Dorade interkonekcije
- interkonekcija s informacijskim posrednikom Omnizon Networks (ex Redok)
- proširenje interkonekcije s informacijskim posrednikom mStart plus
- Proširenje se odnosi na mogućnost slanja eOdobrenja prema mStartu
Bugfixevi
- riješen problem sa slanjem email obavijesti o dostavi eRačuna prema našim javnim naručiteljima
- Izmjena ikona za potvrdu o dostavi dokumenta (kada se šalje kao eOdgovor) te obavijesti o dostavi dokumenta (kada ide samo e-mail obavijest kada se neki dokument preuzme)
13. srp 2020.
|
v23.6.20
|
Bugfix
- promjena statusa iz Neuspjelo u Dostavljeno ako se dokument preuzima preko weba
- kod kreiranja stranih tvrtki (Administracija)
23. lip 2020.
|
v9.6.20
|
Bugfixevi za 4D Wand
- U slučaju kada primatelj koji koristi 4D Wand dobije odobrenje strukturirano po EU normi, u Wand će se spustiti samo PDF vizualizacija
- Nove konverzije dokumenata kako bi dokumenti poslani iz 4D Wanda mogli prolaziti na FINA B2B EN kanal
- Bugfix s konverzijom dokumenata iz EU norme (ponekad se javljala greška kod učitavanja u Wand)
Dorada servisa i sustava
- Izmjene na formi za uređivanje detalja tvrtke
- Proširenja izjava za GDPR sukladno zahtjevima
- Dodavanje napomene s računa iz našeg billinga i u XML datoteku
- Bugfix s prikazom opozvanog dokumenta kod primatelja računa,
- Onemogućeno slanje eRačuna iz PDF Printera za primatelje koji koriste mStart (do sada je bilo samo za JN)
- Bugfix s slanjem na CP kada pošiljatelj šalje s poslovne jedinice, a koristi internu šifru (ne GLN)
9. lip 2020.
|
v2.6.20
|
Novi feature na pregledu dokumenata u servisu
- potvrda o dostavi dokumenta - korisnik dobije notifikaciju kada je dokument preuzet (status poslano)
- izvještaj o dostavi dokumenta - korisnik dobije izvještaj kada je dokument preuzet i s koje adrese (status dostavljeno)
2. lip 2020.
|