Statusi i što znače

22. listopada 2019. - Kategorija: Moj-eRačun - Tagovi: statusi

Često se susrećete sa statusima neuspjelo ili potpisano?
U tekstu niže par savjeta kako postupiti u tim slučajima

1) Račun pod tim brojem već postoji u pretincu primatelja

  1.  Molimo da provjerite jeste li račun s istim brojem računa već poslali

2) Ne postoji pretinac za naručitelja

  1. Primatelj nije omogućio dostavu eRačuna (još uvijek se nije registrirao na Centralnu platformu)
  2. Molimo da primatelja hitno obavijestite da se registrira na Centralnu platformu kako bi mu mogli poslati račun
  3. Popis subjekata registriranih na CP možete provjeriti na linku https://servisi.fina.hr/e-racun-javna-trazilica/

3) Račun nije izdan na ispravnu poslovnu jedinicu

  1. Ukoliko primatelj računa na CP ima registrirano više poslovnih jedinica, a upisali ste pogrešnu poslovnu jedinicu u e-računu ili niste upisali niti jednu, takav račun se ne može poslati na Centralnu platformu
  2. Molimo da klikom na link https://servisi.fina.hr/e-racun-javna-trazilica/ pregledate registrirane poslovne jedinice i FINA šifru poslovne jedinice ako imaju
  3. Ako je problem bio zbog neispravne poslovne jedinice, unesite ispravnu i ponovite slanje eRačuna

4) Format ili broj privitaka nije podržan

  1. Svi privitci moraju biti u .xlsx ili .pdf formatu
  2. Ukoliko trebate poslati privitak koji je u .xls (excel), .docx (word) ili nekom drugom format morate ga konvertirati u .pdf ili .xslx

UKOLIKO SE PRVE 4. TOČKE NE ODNOSE NA VAŠ eRAČUN TE JE SVE ISPRAVNO POPUNJENO I POSLANO OBRATITE SE ODRŽAVATELJU VAŠEG ERP RJEŠENJA DA PROVJERI TOČKE 5 I 6.

5) Oznaka porezne kategorije nije u skladu s propisanim ili postoje matematičke pogreške u rekapitulaciji poreza

  1. Molimo javite se distributeru svog računovodstvenog programa kako bi provjerili ispravnost poreznih oznaka/kategorija

6) Kodne oznake (npr. mjernih jedinica) nisu u skladu s propisanima

  1. Molimo javite se distributeru svog računovodstvenog programa kako bi provjerili jesu li kodne oznake ispravne

Nakon javljanja održavatelju računovodstvenog programa i ispravljanja XML strukture ponovite fakturiranje neuspjelih računa. Ukoliko iz bilo kojeg razloga niste u mogućnosti ponoviti slanje iz svog ERP-a, možete ga poslati iz naše web aplikacije.

UKOLIKO PROBLEM NE MOŽETE RIJEŠITI U SURADNJI S ODRŽAVATELJEM ERP RJEŠENJA, PROBLEME SA SLANJEM ERAČUNA MOŽETE RIJEŠITI U SURADNJI S NAŠOM TEHNIČKOM PODRŠKOM

7) Primatelj nije poslovni subjekt ispravnog tipa

  1. Molimo javite se tehničkoj podršci s brojem računa za koji se javlja greška