Uspješne tvrtke koriste eRačun - Eventim d.o.o.
22. listopada 2019. - Kategorija: Izdvojeno, Moj-eRačun

Eventim d.o.o. - s eRačunima ne gubimo dragocjeno vrijeme na ispisivanje i kuvertiranje računa. Oduševila nas je brzina slanja eRačuna i trenutna informacija o dostavi eRačuna, otkrila nam je u razgovoru Đurđica Nikšić, financijska direktorica tvrtke Eventim.
Tvrtka Eventim HR d.o.o. je podružnica tvrtke CTS EVENTIM AG & Co. KGaA Njemačka koja posluje u 14 zemalja srednje Europe i najveći je europski distributer ulaznica za "live entertainment" i ostala događanja. Upravo je Eventim korisnik servisa Moj-eRačun. Eventim HR d.o.o. u ovom trenutku ima mrežu s više od 1000 prodajnih mjesta širom Hrvatske, više od 20 internet partnera te više od 5000 prodajnih mjesta širom srednje Europe. Preko Eventima prodavani su mnogi veliki koncerti u Hrvatskoj poput: Pearl Jam, Depeche Mode, Seal, Pink, Shakira, Simply Red, James Brown, PBZ Zagreb Indoors, Svjetsko prvenstvo u stolnom tenisu Liebherr 2007., INXS, Korn, Gipsy Kings, Dream Theater, Scorpions, The Cult, Queens of The Stone Age, Kaiser Chiefs, Placebo, Vlatko Stefanovski & Miroslav Tadić, Rolling Stones, Red Hot Chilli Peppers, Tool-a, Klape u Areni, Muse, Deep Purple, Bryan Ferry, 50 Cent , Lady Gaga, Sting, Cirque Du Soleil, Cesar Millan, One Direction, Robbie Williams, Andrea Bocelli, automobilistički show Top Gear i utakmice najboljeg hokejaškog kluba u regiji - KHL Medveščaka.
Gdje i kako ste čuli za servis Moj-eRačun?
Moj-eRačun servis našla sam preko interneta.
Što vas je navelo da počnete koristiti servis Moj-eRačun?
Ono što me navelo da počnemo koristiti servis je smanjenje troškova slanja, smanjenje gubitka radnog vremena na ispisivanje i pakiranje pošiljka.
Kako je kod vas tekao proces prelaska na eRačun?
Naš proces prilagodbe na eRačune je trajao tri mjeseca, ali ne zbog servisa Moj-eRačun, već zbog prilagodbe u našem knjigovodstvenom programu na koju smo malo trebali pričekati. Svakako se isplatilo jer smo već s prvim slanjem bili jako zadovoljni, nije bilo većih problema i skoro 100% kupaca je prihvatilo taj način preuzimanje računa.
Koje su najvažnije promjene u vašem poslovanju?
Najvažnija pozitivna promjena u poslovanju koju smo ostvarili je brzina slanja računa, tako da upravo čekamo veći broj korisnika (dobavljača) kako bismo u potpunosti automatizirali i uveli eRačune direktnim preuzimanjem kroz ePoštu.
Kako vaši kupci prihvaćaju eRačun?
Moramo naglasiti kako nismo imali nikakvih problema s našim kupcima. Zaključno, preporučili bismo eRačune zbog drugačijeg i efikasnijeg raspolaganja radnim vremenom i zato jer se ne gubi vrijeme na nevažan posao poput ispivanja, potpisivanja i kuvertiranja računa.
Đurđica Nikšić
CFO-Financijski direktor
email: djurdjica.niksic@eventim.hr
t. +385 1 655 28 66
Eventim d.o.o. | Kupinečka 4 | 10020 Zagreb