Uspješne tvrtke koriste eRačun - Boso d.o.o.

8. studenoga 2019. - Kategorija: Izdvojeno, Moj-eRačun

Uspješne tvrtke koriste eRačun - Boso d.o.o.

Servis Moj-eRačun brine i o nama i o našim kupcima, a zbog jednostavnosti i transparentnosti daleko je ispred konkurencije.

Poduzeće Boso d.o.o.je tvrtka koja se bavi trgovačkom djelatnosti, posluje na 186 lokacija i djeluje po cijeloj Slavoniji. Uz trgovačku djelatnost tu je i 14 sestrinskih tvrtki koje podupiru trgovačku djelatnost kao što su proizvodnja kruha i peciva, proizvodnja mesa, kolača, sale za održavanje svečanosti, pizzerije, uzgoj povrća i dr. Veliki broj dobavljača, kupaca i poslovnih partnera zahtijeva i veliki odjel administracije kojemu su bili potrebni brži, jednostavniji i moderniji komunikacijski kanali. Tu dolazimo do tvrtke Moj eRačun.

Gdje i kako ste čuli za servis Moj-eRačun?

Putem e-maila sam dobila obavijest o poslovanju servisa Moj-eRačuna. Provjerila sam web stranicu servisa i odmah stupila s njima u kontakt.

Što vas je navelo da počnete koristiti servis Moj-eRačun?

Vodim fakturni odjel koji dnevno obrađuje više od 1500 ulaznih i izlaznih računa. To oduzima puno vremena samo za kuvertiranje, a i trošak slanja tih računa nije zanemariv. Upravo zbog velikog obujma posla, bila je i velika potreba za ovakvom vrstom usluge.

Kako je tekao vaš proces prelaska na eRačun?

Zapravo vrlo jednostavno. Odmah nakon što sam poslala e-mail servisu Moj-eRačun, kontaktirao me njihov djelatnik te smo odmah počeli s testnim slanjima eRačun i vrlo ubrzo nakon toga smo započeli suradnju.

Najvažnija promjena u poslovanju?

Ušteda vremena i kontrola slanja i primitka računa.

Jeste li imali problema s vašim kupcima?

Imali smo problema s nekima koji nisu dovoljno educirani o prednostima eRačuna. Kada im objasnimo kvalitetu ovakvog poslovanja i uštedu koju i oni dobiju na vremenu i novcu, vrlo brzo promijene mišljenje i prihvaćaju ovakav oblik komunikacije.

Zašto koristite eRačun i koji su sve benefiti koji vam donosi eRačun?

Odlučili smo se za Moj eRačun prvenstveno zbog jednostavnosti te prilagodljivosti i najmanjim kupcima. Velikim dijelom je zaslužna i tehnička podrška koja stoji na raspolaganju u samom postavljanju procesa, kao i u daljnjem poslovanju. Iznimno nam je bitna i transparentnost troškova pri svakoj fakturi za usluge servis te briga za edukaciju poslovnih partnera, a ne samo nas kao suradnika koji smo se odlučili za eRačun. Sve su to prednosti koje u današnje vrijeme pridonose kvaliteti poslovanja. Ušteda u troškovima slanja također nije zanemariva stavka. Sve su to sitnice koje u jednom paketu, kao što je Moj eRačun, doprinose lakšem i kvalitetnijem poslovanju bilo koje tvrtke. Usporedili smo ih naravno s ostalim davateljima iste vrste usluga i za sada su u prednosti, ponajviše u komunikaciji, a potom i u jednostavnosti procesa.

Sanja Mijoković,
Voditelj računovodstva
Boso d.o.o.