ISO 9001 certifikat
17. rujna 2020. - Kategorija: Izdvojeno, Moj-eRačun

Servis Moj-eRačun nositelj je ISO9001 certifikata za kvalitetu
Naš fokus na zadovoljstvo kupaca, zaposlenika i ostalih dionika uključenih u razvoj usluga servisa Moj-eRačun dobio je potvrdu u obliku ISO9001 certifikata.
Riječ je o normi koja potvrđuje dosljednost servisa Moj-eRačun da osigura svojim korisnicima i zaposlenicima kvalitetu u razvoju, odnosima, upravljanju procesima, da se razvijamo i rastemo s ciljem općeg zadovoljstva našim uslugama.
Servis Moj-eRačun nastavit će kontinuirano raditi na unaprjeđenju sustava upravljanja kvalitetom pri razvoju, proizvodnji i pružanju usluga, kao što to čini od svog osnutka, s ciljem da trajno poboljšamo sve procese u organizaciji, odnosno kako bismo znali prepoznati i ispuniti potrebe naših korisnika.
Uspostavom ISO9001 standarda dodatno smo unaprijedili pristup procesima unutar same tvrtke, uvodeći jasan nadzor nad svim procesima čime smo spoznali kako biti efikasniji i smanjiti troškove. U tom postupku, savladali smo donošenje odluka temeljem činjenica, što je pospješilo upravljanje resursima, a time je povećana i naša djelotvornost.
Dobivanje ovog certifikata isključiva je zasluga predanog rada zaposlenika i dobrog odnosa s korisnicima koji su nam pokazali kako možemo biti dostupniji, korisniji i kvalitetniji te koji su uvijek otvoreno i detaljno precizirali kojim uslugama možemo povećati njihovo zadovoljstvo.
Usmjeravanjem zaposlenika da daju ideje kako unaprijediti procese, s obzirom na to da su upravo oni prvi kontakt našim korisnicima, prepoznali smo vrijednost tog odnosa punog međusobnog povjerenja. S tako visoko postavljenim standardom i očekivanjima, nastavljamo i dalje.
Hvala što ste nam pomogli da budemo kvalitetnija organizacija, kvalitetniji poslodavac i kvalitetniji poslovni partner.
Sinergijom smo postavili izvrstan standard i tim smjerom nastavljamo.
Vaš Moj-eRačun