Dodatna podrška za korisnike i partnere: Pitaj Anđelku!

23. travnja 2020. - Kategorija: Izdvojeno

Dodatna podrška za korisnike i partnere: Pitaj Anđelku!

Upoznajte Anđelku, našu virtualnu asistenticu koja zna odgovore na vaša najčešća pitanja!

Više od 50 zaposlenika servisa Moj-eRačun, koji u proteklih šest godina odgovaraju na vaše upite, od ovoga travnja imaju asistenticu kojoj su prenijeli dobar dio svojih znanja i koja će vam stalno biti na raspolaganju. Riječ je, doduše, o virtualnoj asistentici, Anđelki, koja vam se, za razliku od naše korisničke podrške u nekim trenucima, može odmah posvetiti jer nema radno vrijeme. Nećete čuti njen glas, ali joj u chatu možete postaviti pitanja oko naših usluga; eRačunu, sustavima Moj-DMS i Moj-eArhiv, drugim knjigovodstvenim ispravama koje postoje u elektroničkom formatu, ali i načinima integracije u Moj-eRačun mrežu. 

Naša Anđelka dovoljno je stručna da vam pojasni kako ćete riješiti problem krivo poslanog računa ili zbog čega PDF dokument nije eRačun u očima zakona. Iako smo svjesni da još uvijek ne zna sve, vjerujemo kako je njen angažman važan korak u poboljšanju naše usluge jer vam omogućuje odgovore na nekoliko stotina pitanja koja ste nam u proteklim godinama najčešće postavljali. 

Briga za naše korisnike, sadašnje i buduće, za naše partnere i druge zainteresirane strane uvijek nam je prioritet, stoga nas i dalje možete direktno kontaktirati na broj telefona 01 7777 810 i niže navedenu email adresu:

Info: info@moj-eracun.hr

te preko web formi

Tehnička podrška

Prodajna podrška

Vaš Moj-eRačun tim