B2B kanal FINA <-> MeR
10. prosinca 2019. - Kategorija: Izdvojeno, Moj-eRačun

Razmjena dokumenata preko poslovnog kanala (b2b)
Poštovani korisnici,
ovim putem Vas želimo obavijestiti o statusu nekoliko čestih pitanja vezanih uz razmjenu dokumenata FINA-inih pošiljatelja i naših primatelja iz realnog sektora (tzv. business korisnici/poslovni subjekti).
- Vidljivost naših korisnika na Centralnom registru
Kako bi korisnici FINA-inog sustava mogli slati račune prema MeR korisnicima koji su poslovni subjekti (a ne obveznici javne nabave) potrebno je izvršiti registraciju istih na registar: https://servisi.fina.hr/e-racun-javna-trazilica/
Registracija poslovnih korisnika vrši se na relaciji Moj-eRačun -> FINA gdje kao informacijski posrednik imamo obvezu obavijestiti FINA-u tko su naši poslovni korisnici.
Moj-eRačun je izvršio svoju obvezu i poslao FINA-i potrebne podatke za registraciju naših korisnika poslovnih subjekata, no isti nisu obrađeni te velik broj korisnika i dalje nije vidljiv na registru. Zbog toga je onemogućena razmjena računa između FINA korisnika i MeR poslovnih korisnika. Moj-eRačun će se i povezati direktno na registar kako bi olakšali kolegama iz FINA-e obradu naših business korisnika, no popis dosadašnjih korisnika jest dostavljen FINA-i i čeka na obradu.
2. Zaprimanje EU norme na business kanal
Često se susrećemo s prijavom da FINA korisnik ne može poslati račun jer Moj-eRačun primatelj ne može zaprimiti dokument po EU normi - tvrdnja nije točna s obzirom da Moj-eRačun svakodnevno zaprima račune s Centralne platforme kreirane po tom formatu. Servis Moj-eRačun je osposobio sve svoje korisnike za primanje eRačuna po obje norme koje se koriste u Hrvatskoj: EU normi HRN EN 16931-1:2017 i HRInvoice UBL 2.1 inačici, nebitno o kojem se kanalu razmjene radi. Srž problema nalazi se u samom formatu dokumenta koji MeR zaprimi od FINA-e. Na rješavanju te problematike se radi u suradnji s kolegama iz FINA-e i trenutno smo u fazi testiranja i provjere ispravnosti strukture koju zaprimimo iz FINA sustava.
Činimo sve što je u našoj moći kako bi se ova dva pitanja promptno riješila, a razmjena FINA-inih pošiljatelja i naših business korisnika tekla nesmetano. Hvala Vam na razumijevanju i strpljenju.